School

Welkom op de site van onze school!

Onze school is het bruisende hart van een prachtig dorp aan de Afgedamde Maas. Een dorp waar hard werken, gezelligheid en betrokkenheid hoog in het vaandel staan.  Het dorp Veen telt op dit moment ca. 2900 inwoners.
De Oranje Nassauschool is een echte dorpsschool. De school wordt momenteel bezocht door 270 leerlingen, verdeeld over 12 groepen.
Op onze school is een interim directeur en zijn 21 leerkrachten, 5 onderwijsassistenten en 2 Intern Begeleiders werkzaam. Verder werken bij ons een administratief medewerkster en drie mensen die de school schoon en fris houden.

Op onze school vinden wij het belangrijk dat de kinderen zich zo goed als mogelijk op hun eigen niveau ontwikkelen. Hiervoor maken we gebruik van moderne onderwijsmethodes en hulpmiddelen. We geven ons onderwijs op verschillende niveaus en bieden zorg op maat. Verschil mag er immers zijn!

Op de andere pagina’s van onze site leest u veel meer over onze school, wie we zijn en waar we voor staan!

We wensen u veel lees- en kijkplezier!

Team Oranje Nassauschool Veen