ANBI

ANBI-status

Onder het bevoegd gezag van Vereniging tot Stichting en Instandhouding van scholen met de Bijbel, met bevoegd gezag nummer 53262, valt de onderstaande school:

Oranje Nassauschool met Brinnummer 04YT
Hardenbergh 4 4264 SG Veen
Postbus 40 4264 ZG Veen
T  0416 691350
E  Info@oranjenassauschool-veen.nl
W www.oranjenassauschool-veen.nl

De rechtspersoonlijkheid van het bevoegd gezag is een Vereniging. De Vereniging tot Stichting en Instandhouding van scholen met de Bijbel te Veen is op 28 juli 1948 opgericht en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Tilburg onder dossiernummer 271111.
Het Rechtspersonen en Samenwerkingsverbanden Informatienummer (RSIN ofwel fiscaal nummer) is 25.20.679

De Oranje Nassauschool is de enige school van de vereniging. Dit betekent dat geen herallocatie van de rijksbijdragen hoeft plaats te vinden, alle ontvangen middelen komen ten gunste van de school. Het algemeen instellingsbeleid is weergegeven in het schoolplan 2015-2019.

Per 1 januari 2014 is de school aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling.

Samenstelling toezichthoudend bestuursorgaan

Het toezichthoudend bestuur is  per 1-8-2015 als volgt samengesteld:

Voorzitter: dhr. C.P. Mulder
 Vicevoorzitter: dhr. A.M. Timmermans
 Secretaris: dhr. A.G. Treure
 Penningmeester dhr. J.B. Kentie
 Overige bestuursleden: dhr. C.J. van Doorn
dhr. J.A. Duijzer
dhr. J.W.H. de Lorm
dhr. J.W. Schreuders

Jaarverslaglegging

Verslaglegging van de uitgeoefende activiteiten en financiële verantwoording over het jaar 2014 treft u aan in het Jaarverslag en de Jaarrekening over 2015.

Jaarverslag 2015

Actueel beleidsplan

In het vastgestelde Schoolplan 2015-2019 leest u het strategisch beleid om de doelstellingen van de schoolorganisatie te bereiken.

Schoolplan 2015-2019

Accepteren